kubek z kawą, notatnik z odręcznym napisem Zbiór bzdur, ołówek

Halo! Ja się tu daję poznać

Przez większość życia, wydawało mi się, że jestem introwertykiem. Nigdy nie mówiłam dużo o sobie, w ogóle dużo nie mówiłam. Ostatnio zmieniłam jednak zdanie i stwierdziłam, że jednak jestem ekstrawertykiem, tylko takim introwertycznym. I lubię, czy może inaczej – lubiłabym mówić o sobie, gdyby kogoś to naprawdę interesowało 😉

Nadarzyła się wreszcie okazja, ponieważ dwie miłe kobiety postanowiły niedawno nominować mnie do „Liebster award” i zasypać pytaniami.

Przyznam szczerze, że nie jestem dobra w tych łańcuszkowych sprawach i zazwyczaj je przerywam. Nie robię tego złośliwie, po prostu nie czuję się w tym zbyt dobrze i jeśli o tę część zadania chodzi – nawalam na całej linii. Mam nadzieję, iż zostanie mi to wybaczone. Z przyjemnością natomiast odpowiem na wszystkie pytania.

Zacznę od pytań Agnieszki sympatycznej i pełnej ciepła mamy oraz autorki bloga Instrukcję poproszę (klik).

1. Czym dla Ciebie jest pisanie bloga?
Słowo pisane i to w różnych jego formach, od zawsze było moją pasją. Pisanie bloga, na początku było moją odskocznią od dnia codziennego. Szybko stało się swoistą autoterapią, pomagającą w zmaganiu się z samotnością, frustracją i niską samooceną. Całkiem niespodziewanie, stało się dla mnie siłą napędową do rozwoju i poszukiwania całkiem nowych dróg.

2. Co zainspirowało Cię do nadania takiej właśnie nazwy dla swojego bloga?
Krótko mówiąc, moje życie, które składa się z drobiazgów często przez ludzi zwanych bzdurami. Można więc powiedzieć, że moje życie to zbiór bzdur. Zgadzam się z tym, ale ja te swoje bzdury kocham.

3.Trzy słowa opisujące twój blog to?
Szczery, pogodny, ale nieuporządkowany 🙂

4. Gdybyś mogła zmienić coś na swoim blogu, to co by to było?
Zmiany zamierzam właśnie niebawem (mam taką nadzieję) wprowadzić. Niektóre z nich już się dzieją, inne jeszcze dojrzewają, dlatego nie chcę jeszcze zdradzać szczegółów, bo kto wie, dokąd mnie poniesie wyobraźnia 🙂

5. O czym lubisz pisać najbardziej?
O pozytywnych emocjach i o przełamywaniu negatywnych schematów. Lubię motywować, wspierać innych i podtrzymywać na duchu. Choć sama nie wiem, czy w ogóle to mi się udaje.

6. Herbata czy kawa? Uzasadnij.
Kawa, kawa i tylko kawa. Żadne tam late – śmate. Kawa, najlepiej świeżo zmielona, bez żadnych cukrów, słodzików, mleczek, śmietanek, ani dodatków smakowych. Zwykła czarna kawa – gorąca.
A jeśli herbata to tylko earl grey albo herbata czerwona albo herbata ziołowa w bardzo różnych wariantach – oczywiście bez żadnych dodatków.

7.Lubię/nie lubię blogerskich spotkań ponieważ?
Nie mogę się wypowiedzieć, gdyż na żadnym spotkaniu blogerskim nie byłam.

8.Gdybyś mogła/mógł cofnąć się w czasie to co byś zmienił/a/?
W pierwszym momencie pomyślałam „Co wybrać? Tyle tego jest!”. Ale tak naprawdę wszystko, co wydarzyło się w przeszłości doprowadziło mnie w to miejsce, w którym jestem teraz. Może nie wygląda ono tak, jakbym sobie tego życzyła, ale jednak jest całkiem nieźle. Igranie z przeszłością może doprowadzić do nieprzewidzianych skutków. Na przyszłość wciąż jednak mam wpływ i na tym się skupię 🙂

9.Co Cię motywuje do działania?
Kontakt z pozytywnie nakręconymi ludźmi.

10. Najpiękniejsze wspomnienie?
Mam bardzo dobrą pamięć 😃 Pamiętam wielu ludzi,wiele miejsc,wiele sytuacji, nawet słów…, ale nie umiem z tego wybrać jednego najpiękniejszego wspomnienia. Po prostu jest ich wiele – pięknych.

11. Jakie pytanie zadał/a byś swoim czytelnikom?
Lubię poznawać, co myślą moi czytelnicy i zwykle staram się podpytywać ich w tekstach na blogu. Ale jeśli miałoby to być takie konkretne pytanie, to może: Czego im brakuje u mnie na blogu?

Kolejna jedenastka, przygotowana przez autorkę bardzo intrygującego bloga Kobieca Myślodsiewnia (klik)

1. Kogo widzisz patrząc w lustro?
Czasem zmęczoną matkę, czasem piękną żonę, czasem przerażoną dziewczynkę, a czasem kobietę, z którą lepiej nie zaczynać. Wszystko zależy od pory dnia i światła 😉

2. Czego byś w życiu nie zjadła?
To zależy, jak bardzo byłabym głodna. W zwyczajnych okolicznościach nie jadam owoców morza. Pod presją utraty życia, zapewne zjadłabym wszystko, co dostarcza białka.

3. Jaką rolę mogłabyś zagrać w filmie?
Na aktorkę to ja chyba się nie nadaję, ale z chęcią wcieliłabym się w rolę brytyjskiej archeolog Lary Croft. Ewentualnie mogłabym też się pokusić o jakąś rolę ze świata fantasy. Ostatecznie zawsze mogę zagrać zwłoki.

4. Dla kogo piszesz bloga?
Dla każdego, kto chce go czytać. Być może to zbyt szeroki cel, ale na konkrety przyjdzie jeszcze czas.

5. Jakie Twoje marzenie nigdy się nie spełni?
Są dwa marzenia, które towarzyszą mi od dzieciństwa i z różnych względów w sferze marzeń niespełnionych pozostaną. Ich realizacja nie zależy bowiem ode mnie. Nigdy nie będę miała rodzeństwa i urodzinowego przyjęcia niespodzianki ;). Poza tym, wolę myśleć, że wszystkie pozostałe sa w zasięgu moich możliwości.

6. O czym mogłabyś napisać książkę?
Z pewnością mogłabym napisać poradnik o tym, jak sobie popsuć dzień na milion sposobów, ale chyba nie byłby on zbyt poczytny.

7. Jak często się śmiejesz?
Lubię rozśmieszać innych, ale sama śmieję się rzadziej, niż bym sobie tego życzyła. To dlatego, że jestem ekspertem w dziedzinie patrz punt wyżej. Na szczęście pracuję nad zmianą.

8. W co uciekasz przed stresem?
Gry logiczne

9. Do czego dążysz na swoim blogu?
Chciałabym stworzyć wokół niego fajną społeczność, ale to bardzo odległy cel.

10. Jaką masz radę dla zaawansowanych blogerów?
Nie śmiejcie się, nie poniżajcie, nie pogardzajcie tymi, którzy stoją niżej w statystykach niż wy, bo ze szczytu łatwo się spada, a łapią/nie łapią ci, którzy stoją najniżej.

11. Jaką masz radę dla początkujących blogerów?
Sama uznaję się za początkującą, jeśli już jednak mam coś radzić to próbować swoich sił, nie poddawać się, popełniać błędy (nawet jeśli, ktoś już je popełnił) i uczyć się na nich, wyciągać własne wnioski i nie iść za tłumem i nie popadać w kompleksy.

Uff! Trudne to było zadanie, ale dałam radę. Dziewczynom, które mnie nominowały dziękuję za zwrócenie na mnie uwagi i docenienie mojej pracy 🙂

Jeśli macie do mnie jeszcze jakieś pytania, chętnie odpowiem. Komentarze są zawsze do Waszej dyspozycji i strona na Fb też  😀 

18 comments

  1. Trochę już o Tobie wiem, teraz dowiedziałam się nowych rzeczy. Super są Twoje odpowiedzi. Wiesz, że Cię uwielbiam i cieszę się, że trafilysmy na siebie w rym wielkim świecie 🙂

  2. Ty pisz tę książkę-poradnik, ja przeczytam 😀
    Cieszę się, że mogłam Cię bliżej poznać i życzę Ci samych pokręconych pozytywnie ludzi na Twojej drodze, o!

    Ściskam mocno 🙂

    1. Kurczę, recenzja u Matki Puchatki to by było dopiero coś… Wyraźnie widać, że skoro jesteś gotowa do zmierzenia się z poradnikiem mojego autorstwa, to należysz do zacnego zakręconego grona :* Dzięki ❤

  3. Niby też nie przepadam za łańcuszkami, a jednak Twój przeczytałam z nieskrywaną przyjemnością. Aż się mój małżonek zainteresował, z czego tak się chichram 😀 Do tego bardzo mi się spodobała rada dla zaawansowanych blogerów (nie żebym sama się za taką uważała-pogrubione i podkreślone). Dla mnie dotyczy ona nie tylko blogosfery, ale życia w ogóle i sprowadza się do jednego – bądźmy dla innych dobrzy i życzliwi 🙂

  4. Bardzo lubię tematyki psychologi pozytywnej i ucieranie utartych schematów negatywnego myślenia. Książki rozwojowe to mój konik 😉

    1. Większość ludzi tkwi w jakimś schemacie. Nie wszystkie są złe, ale spora część sprawia, że człowiek czuje się nieszczęśliwy. Warto pracować nad sobą, aby się z tego wyrwać 🙂

  5. Masz rację !! Bez kawy świat byłby smutny, ale czytając Twoje wypowiedzi śmiem stwierdzić jedno, jesteś bardzo bogatą Kobietą !
    My matki mamy to do siebie, że owszem jesteśmy wspaniałe (skromnie), ale nie wszystkie mają takie bogate wnętrze jak Ty. Ja Cię czytam regularnie 🙂
    Buziaki
    Pozdrawiam

Skomentuj

