Przechowywanie rzodkiewki

Rzodkiewka, ech! Rzodkiewka…zdrowa, piękna, czerwona, smaczna. Oj, chrupnąłby, chrupnął…

Uwielbiamy chrupać rzodkiewki. Podkreślam CHRUPAĆ. Chyba nikt nie lubi (choć mogę się mylić) miękkiej, żeby nie powiedzieć skapciałej rzodkiewki. Do niedawna nie radziłam sobie z jej przechowywaniem i po jednym, dwóch dniach od zakupu rzodkiewka „padała”. No taki już marny los rzodkiewki kupionej przez marną panią domu.

Na szczęście, ratunek przyszedł ze strony, mojej ulubionej, osobistej, prawdziwej (nie z TV) Perfekcyjnej Pani Domu. Patent, który mi przekazała jest prosty i skuteczny – takie lubię najbardziej.

Suchą rzodkiewkę (bez liści) wkładamy do czystego, suchego słoika, zakręcamy i wstawiamy do lodówki. Tak przechowywana wytrzyma o wiele dłużej niż jeden dzień.

rzodkiewki2

Zakładam, że większa część społeczeństwa zna ten trik, ale może dzięki mnie, jakiś miłośnik chrupiącej rzodkiewki właśnie dokonał życiowego odkrycia. 🙂

Pozostaje mi życzyć

Samych chrupiących rzodkiewek!

Skomentuj

